02 de desembre 2008

Com vaig dir l'altre dia, ja ha arribat el fred, i és normal que en dies de vent glaçat, de canvis de temperatura, dels contrastos entre el carrer i els llocs tancats, doncs, juntament amb el fred també arribin els microbis, els virus... és a dir, els refredats i constipats. Jo sempre he utilitazat aquestes paraules per referirme als simptomes de fred, estorunuts, mal de cap, de coll... però avui la Bruna (la nena que cuido) m'ha dit: “avui no podré fer gimnàstica perquè el meu mestre ha agafat una galipandria i no vindrà durant una setmana”.
M'ha sorprès que digués galipandria, perquè tot i que se exactament que significa, és una paraula que s'usa poc.


Paraula d'avui
Galipàndria: Calipandria.
Calipàndria: Refredat fort.


Solució de l'enigma: El policia, hauria d'haver ditsis”, els de dins diuen un número, i els que volen entrar, han de dir el número de lletres que té aquest número. Per tant, si li diuen 4, doncs, quatre té 6 lletres.

1 comentari:

Fran ha dit...

Lo primero que se enciende es la cerilla, no??? Botella, botella!!!!