04 de març 2009

Seure a la gatzoneta


Cada dia s’aprenen coses noves, i més si un llegeix, Sempre hem de tenir curiositat i buscar totes aquelles paraules que no sabem que volen dir, moltes vegades, pel context, ens imaginem el significat d’una paraula, però si perdessim un minut del nostre temps buscant-la al diccionari, de ben segur que el seu significat el recordarem durant molt de temps.

Vinga, us animo a llegir i sobretot a enriquir el nostre vocabulari. Una recomanació, ara estic llegint Els pilars de la terra, segur que molts ja l’heu llegit, però,m’està agradant molt, és molt interessant, enganxa i té una mica de tot, amor, odi, intriga, guerra, passió… tos a llegir!!!

Paraula d’avui
A la gatzoneta: Amb les cames arronsades de manera que les natges toquen els talons.

3 comentaris:

Helena ha dit...

Aquesta estatua és d'August Rodin, per si algú hi està interessat.

Anònim ha dit...

Ostres, això de fer anys t'afecta !!! molt be, ara ja som més cultes gracies a tu, tot i que si m'ho demanes demà tindria un petit problema.... començo a pensar que sóc com la Dori del Nemo... Be, total que passis un bon dia d'aniversariiiiii

olga ha dit...

Si tens tota la rao llegint s'aprenen moltes paraules noves, el que passa que si no les fas servir se t'oblinden , aquesta no la sabia , els pilars ja te'ls deus haver acabat, me'ls vaig llegir fa molt de temps i a mi em va agradar molt, espero que disfrutis si vols un dia podem parlar de llibres que a mi m"encanta llegir sino pregunta_li a l"anna