17 de febrer 2009

Esborronar

Qui no ha sentit mai el famós rap dels Pets, "Tarragona m'esborrona""? quan era més petita, els primers cops q vaig sentir aquesta cançó, no entenia gaire q volia dir m'esborrona, jo em limitava a repetir el q sentia sense pensar. Ara és una paraula q trobo del més normal, però tot i així crec q no l'utilitzem gaire, sempre diem més "m'espanta, em fa por..." i ahir llegint un llibre va sortir la paraula esborronar i vaig pensar... calla, per al blog, i aquí la teniu.

Paraula d'avui
Esborronar: Posar o posar-se els pèls de punta, la pell de gallina a causa del fred, de la por, de la febre.

2 comentaris:

Unknown ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
olga ha dit...

Aquesta la sabia, ja que es una de les cancons que mes m'agraden.
Ah, i el meu unic intent de ballar rap!!!!
Quins temps!!!!