16 de febrer 2009

Fira de l'aixada


Uff, no he complert la meva paraula, fa moooolt q no escric, i això no pot ser. Aquest cap de setmana, s'ha cel·lebrat la Fira de l'aixada a Manresa i després d'uns quants anys sense anar-hi, ahir m'hi vaig passejar durant tot el dia. M'ho vaig passar molt bé mirant les paradetes, les diferents representacións del rei, del bisbe, revent les empentes de la gent (jajaja i sentint els seus comentaris, eh, Anna?), veient passar la guardia, veient gent q ens eren familarment coneguts i q quant ens veien ens feien una abraçada multitudinaria jeje, fent el Camí dels Sirvencis ... i tot això ho vaig fer acompanyada de tres magnífiques guies. Us recomano q l'any q ve, tots aneu a la Fira de l'Aixada de Manresa.


Salut a tots i fins aviat!!


Paraula d'avui
Aixada: Eina per cavar la terra que consta d'una planxa de ferro, plana o llugeramnet corba, de forma rectangular o trapezial.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

I nosaltres vam gaudir de la teva magnifica companyia..... per cert, l'any que ve comprarem unes arrecades amb tanca de candau, eh Helena.....

Helena ha dit...

jajajaja... si les vaig perdre al bolso. Ara ja tinc un arracada més a la col·lecció d'arrecades desaparellades.

olga ha dit...

Ei, les tres maries, apa quina cara de fred que posen, ja,ja,ja