13 d’abril 2010

Recuperem les becaines

Bones... uff, fa moooolttt que no entro per aquí, però si tot va bé, tinc moltes ganes de tornar a buscar parauletes i curiosistats de la nostra llengua.

La primera paraula d'aquesta nova temporada, serà capcinada, és una de les moltes paraules que m'han definit durant aquest temps que he estat absent, i es que a part d'utilitzarla molt,n'he fet moltes de capcinades jeje.
Abans d'escriure la paraula d'avui, dir-vos que just al començar aquesta entrada m'he sorprès molt, i és que jo em pensava que capcinada anava amb "s", i clar, no la trobava al diccionari, per un moment m'he atabalat, m'he pensat que aquesta paraula que tant m'agrada dir, que tant he utilitazat, doncs he arribat a pensar que no existia, que m'he l'havia inventada, per sort, aquest pensament només a durat un segons, perque gràcies a internet, ràpidament he vist que no, que existia i que només era jo que estava errada.

Paraula d'avui
capcinada: Signe o moviment del cap. Becainaa.
becaina: sotracs que fa amb el cap qui s'adorm i no està ben ajagut.

I aquí teniu aquest quadre de Van Gogh (que m'agrada molt), aquests si que fan una bona becaina jeje.