29 d’agost 2011

Els llimbs


Cada dia s'apren alguna cosa, i jo amb la Marta ja n'he après unes quantes. Fa uns mesos mentre estàvem en una de les nostres xerrades, assegudes a la moqueta de l'habitació, la Marta em va dir:

- Helena, encén el llum que estem als llimbs.

Jo molt obedient, el vaig encendre, però acte seguit li vaig dir:

- que estem a on??

I d'aquí va sortir l'explicació d'una frase que jo mai havia sentit, estar als llimbs, que s'utilitza quant hi ha poca llum, en la penombra. Vosaltres ja la coneixíeu?

Tot i així, jo l'he buscat i no em surt exactament aquesta definició, a mi em surt, que estar als llimbs vol dir no estar ben informat.

Algú em pot dir quant l'utilitzeu vosaltres?

paraula d'avui

llimbs: 1.Segons la doctrina tradicional catòlica, lloc de felicitat natural on van els infants morts sense haver estat batejats. 2. No estar ben informat d'una cosa.

1 comentari:

olga ha dit...

Jo l' havia sentida, de no coneixer del que s'esta parlant, en estat de felicitat, una mica com dir estas als nuvols aquesta altre vessant no la sabia, gracies