27 d’octubre 2013

Tinc enveja de tu, però seguiré somiant!

És díficil definir una persona amb una sola paraula, però la parula d'avui, descriu molt bé com soc, potser no sempre, però sí en el 80% dels casos jeje, soc somiadora, sí, no hi puc fer res, potser perquè soc peixos, o perquè encara hi ha moltes coses que vull fer en aquesta vida, però que no se si mai les podré fer, així que somio dormint i desperta. 
Un amic marxa, marxa a l'altra banda de món. En Marc va a viure a Boston i això m'ha fet pensar en totes les vegades que m'he visualitzat vivint i treballant als EEUU o a Australia (la qüestió és anar lluny!) Fa tres anys, no m'hagués imaginat que estaria on estic ara, i encara menys que acabaria parlant anglès, una llengua que sempre he odiat i que em semblava impossible d'aprendre, i ara mira, vivint a Anglaterra i xapurrejant l'anglès, per tant, qui sap si d'aquí tres anys no hauré creuat el bassal i estaré construint un altre somni impossible en terres americanes!

Desitjo el millor al Marc, una persona valenta, emprenedora, treballadora, aventurera, que comença una nova etapa d'aquesta vida, que sempre ens posa a prova, però que hem de ser valents i acceptar tot els que ens posa davant. Que et vagi molt bé!!

Paraula d'avui

somiatruites: Persona que s'il·lusiona amb les coses impossibles o estranyes.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Moltes gràcies Helena!!!!! Tú de moment ja has fet un pas molt gran, que es deixar-ho tot i marxar del país ¡.

Així vaig començar jo :P

No deixis mai de somiar truites!!!!!!!!!


Petonarru i ja saps que seeeempre seràs benvinguda a Boston!

Helena ha dit...

i tant q vindre, tinc moltes ganes de visitar aquestes terres!!