08 de març 2014

fada?

Encadenant paraules, així és com acabo jo cada cop que consulto el diccionari, buscant paraules per a vosaltres, noves llaminadures. Començo buscant una paraula en concret per copiar la definició i acabo comentant-ne una altra que no té res a veure, però que trobo més interessant.

Avui, buscava una paraula que vaig sentir ahir en un capítol de KMM i que amb molta tristor, he de dir que no l'he trobat. Buscava insulit, o ensuli, ensolit... o algo semblant, que en el capítol utilitzen per dir que "m'he enganxat el dit amb la finestra" (m'he insulit o ensulit el dit), però no la trobo, si algú pot confirmar el significat, serà benvingut. Doncs, bé, buscant aquesta paraula, i al no trobar-la, he decidit comentar la paraula insuls, que ja la teniu penjada a la pàgina de facebook i dins aquesta paraula, veureu que hi apareix una altra paraula que jo no coneixia, i que al buscar-la m'ha cridat l'atenció.

Així que un cop més, el diccionari ens descobreix moltes paraules que tenim abandonades o fins hi tot que ni sabiem que existien.

paraula d'avui
fat, fada: 1. Insuls, especialment dit del menjar sense sal o amb poca sal. 2. Sense enginy.