12 de maig 2014

operació trasllat


Atabalada.  Fa un mes i escaig que no escric, crec, però des que vaig prendre la decisió de tornar cap a casa, que estic una mica fora de joc, i per molt que hi penso, en el blog, no ho faig. Tinc un defecte (i molts més) i és que, com més coses he de fer, menys faig. Des que em van confirmar definitivament que torno, des que tinc data, que em costa arrencar amb tot, penso amb tot el que hi ha per fer i ja em canso jeje i així van passant els dies. Avui per exemples, es pot dir que és el primer dia que m'he posat més en serio a fer selecció de coses que m'he d'emportar, coses que he de llençar i coses que he de donar a caritat,i cansa, perquè com més merder faig, més escapada de coses i més piles, més ofegada em sento jaja i he de parar i no fer res, però suposo així són els trasllats, amb la diferència que aquest cop no m'ho puc emportar tot, he d'encabir els últims 3 anys i mig de la meva vida en 60kg i un parell de motxilles petites.
Potser, ara em tornaré a reconnectar al blog, per tal de desconnectar de roba, llibres, cds, i muntanyes de coses.

paraula d'avui
trasllat: acció de traslladar.
Traslladar: mudar de un lloc a un altre