30 de gener 2014

lluitant contra les fòbies...


Ahir la vaig tornar a veure, ara feia molt que no en veia cap, moltissim, però ahir, va reaparèixer. Vaig tancar l'aigua de la dutxa, vaig córrer la cortina i se'm va escapar un: Oh my God!... i allà estava a menys d'un metre, just davant meu en la comissura entre el sostre i la paret. I lo graciós és que em saludava jaja si, hi havia una aranya, d'aquestes tan maques que tenim per aquí dalt, gruixudes i peludes i aixecava una pota com saludant i dient "estic aquí" i jo allà mirant-la, va moure dos cops la pota de davant de la dreta (flexionant-la) i després la de l'esquerra...la vaig acabar saludant i llavors va parar. Vaig agafar la tovallola, li vaig dir que la deixaria tranquil·la i que esperava no veure-la més.

Vaig tornar al cap d'un parell d'hores i seguia allà, al mateix lloc, és molt incomode estar fent les teves necessitats i tenir una aranya d'aquestes a sobre el cap, ho passo fatal, però intento lluitar contra les pors i les fòbies, però no és fàcil, aquest matí ja no hi era, i això vol dir que altre cop tinc, una aranya, peluda i fastigosa per casa, no se on.

Perquè ens fan tan repelús aquestes bèsties? no és ben bé por, és angúnia, fàstic... bé seguiré lluitant contra aquesta fòbia, però el 98 per cent de les vegades acabo matant a l'aranya, inclús el dia que la volia salvar, la pobre va acabar morint per culpa de la moqueta jajaja tinc unes quantes històries amb aquestes bestioles, i moltes converses amb elles, però no ha canviat gran cosa.

paraula d'avui
aversió: Repugnància, repulsió violenta.

2 comentaris:

NuriaZ ha dit...

AArgh!!Helenaaa ha tornat!! jo no se com pots... En fi, saps que la teva vida no corre perill però al trobar-te-la dins de casa crea angoixa segur! Ànims!! Un petó!

Helena ha dit...

Si Núria, i segueix rondant en algun lloc de casa!!!!!