14 de gener 2014

Recuperant el blog...


Tants dies que volia escriure una entrada, bé, més d'una, i al final m'ha passat el temps i no he fet res, i no serà per temes, que en tenia molts, les festes de Nadal, la família, els Reis (que m'encanten), les pipes que els nens donen als Reis Mags prometent no plorar més, l'any nou...però quan un desconnecta i surt del medi habitual, es descontrola, i és el que m'ha passat a mi, anar de vacances a veure la família i els amics, m'agrada molt, però esgota jeje perquè vull veure a tanta gent que vaig amunt i avall com una baldufa, i ara que per fi, estic al llit, amb el portàtil, escoltant la ràdio i preparada per actualitzar el blog, doncs, típic, tot el que volia escriure m'ha marxat del cap!

Doncs res, que he tingut unes vacances que m'han trinxat, però molt gratificants,he vist molts amics, he passat bones estones amb la família, retrobaments familiars, els Reis, aprendre a fer ganxet, i menjar-me un suís amb xurros. Quan era petita i anava a Manresa amb el meu avi, sempre em portava al carrer Sobreroca a menjar un suís, i l'altre dia aquell suís amb tan bona companyia em va transportar a la meva infància.


Paraula d'avui
Suís: De Suïsa. Tassa de xocolata desfeta, amb nata per sobre.

2 comentaris:

Serratmediterraneo ha dit...

Conec el teu blog mitjançant la teva mare. Avui, també l'he retrobat i m'agrada la teva entrada. Si, les Nadales són generoses en trobades i, per tal, molt absorbents. Ja hem tornat a la rutina. Fem camí entre "llaminadura i llaminadura"

Helena ha dit...

Gracies Montserrat pel comentari, i m'agrada que t'agradi el meu blog!!
petonets i salut!