08 de febrer 2014

una estrella més i una persona més amb qui conversaré a les nits


Si ara mateix us preguntessin a qui us agradaria conèixer, qui escolliríeu? Hi he estat pensant molt i em venen al cap molts noms, però n'hi ha un que destaca per sobre dels altres, i més, després del que s'ha dit d'ella aquestes últimes hores.

M'agradaria conèixer-la perquè des del primer dia que vaig sentir la seva veu, em va transmetre molt, em vaig sentir atreta per ella, la veu era molt dolça, melosa, però al mateix temps transmetia energia, vitalitat, alegria, quan se li escapaven aquelles rialles, jo també reia a casa. Et feia veure les coses d'una altra manera, des d'uns altres ulls, veure-ho tot mig ple i no mig buit. I a la televisió, sempre es veia tan natural, diferent d'altres presentadors que a vegades van molt tocats i posats i sembla que no acabin d'encaixar, però ella amb el seu somriure, i la seva naturalitat, era propera, i fàcil d'entendre, tan hi feia aquí entrevistés, perquè les seves ganes de saber i  de conèixer feien a tothom interessant, i dels seus articles, no cal dir res, m'encanten.

Sí, m'hagués encantat conèixer a la Tatiana Sisquella, ni que fos per unes hores i que m'encomanés tota aquesta energia de la qual tots els seus amics parlen, totes aquestes ganes de fer coses, la seva curiositat, inquietuds, riure amb ella una estona i absorbir una mica de la seva vitalitat i força, estic segura que hagués pogut aprendre molt d'ella, ens fan falta persones com ella, per seguir endavant, que cada cop hi ha més gent que s'enfonsa i es plany per tot, i no! em d'aprendre de la Tati i beure'ns la vida a glops (com diu Xavier Bosch) fer i desfer, i si ens equivoquem, rectifiquem i seguim caminant i lluitant, hem de viure pels que ja no hi son, perquè no és just que els que ens quedem aquí, no aprofitem aquesta oportunitat, i malgastem el temps amb el cap cot i a mig gas, com deia ella, hem de jugar el joc de la vida.

Una abraçada a tots els seus familiars, amics, companys i dir-los que han sigut molt afortunats de compartir part de la seva vida amb ella i que el seu somriure, records, i moments amb ella els ajudaran a tirar endavant amb molta mes energia. 

Paraula d'avui
vitalitat: 1. Qualitat d'algú, d'un grup, l'energia i el dinamisme del qual es manifesten per l'activitat. 2. Vigor i prosperitat d'un ésser viu.