26 de desembre 2011

ho! ho! ho! un regal pel blog!!!!


Ja sé que acabo de fer una entrada, però és que no m'he n'he pogut estar, acabo de fer una gran descoberta!!!! He descobert una paraula que no sabia, i he decidit compartir-la amb tots vosaltres i de pas, fer-li un regal al blog Llaminadures. Sí! no m'he tornat boja no, acabo de trobar una paraula una mica estranya, que jo desconeixia per complet, però que al llegir-la se m'han obert els ulls i m'ha vingut una somriure a la boca jajaja jo i el llaminadures ens hem mirat i hem dit " guaita, una paraula germana o cosina" jajajjaa

Ja heu endevinat de quina paraula es tracta? una pista... l'he esmentat a l'entrada anterior... no? no sabeu quina és?!?!?

segona paraula d'avui

llepolia: 1. Qualitat de llépol. 2. Llaminadura.
llépol: Llaminer

La coneixíeu???

1 comentari:

Màrius Massallé ha dit...

Hola Helena!
Em sembla que tu també deus ser "verbívora".
Ha estat una sorpresa molt agradable trobar-te per la xarxa. Acabo de descobrir el teu blog de llaminadures i llepolies.
Estarem connectats en la distància.
Una abraçada. Have a good day!
Màrius