22 de desembre 2011


Tinc moltes ganes d'escriure, de comentar paraules, però tenia ganes de oferir-vos alguna paraula bonica i al mateix temps interessant, però res, que les paraules que trobo avui, no em convencen gaire, dec estar faltada d'inspiració.
Tot i així, sempre que fullejo el meu diccionari particular, hi ha alguna paraula que em crida l'atenció. He llegit salpicó i he pensat "uiss, m'agrada aquesta paraula" i de salpicó he passat a salpicar, i aquesta, és la paraula que m'ha xocat, jo pensava que salpicar no era correcte en català, sempre m'havia sonat malament jeje però anava errada. Apali, una paraula més que podem utilitzar en la nostra llengua!


paraula d'avui

salpicó: acció i efecte de salpicar
salpicar: Espargir sal o una altra substància pulverulenta o un líquid sobre una cosa.