22 de desembre 2011

passió pels llibres


Jo sabia que si avui, anava a Oxford acabaria gastant jeje però estic contenta, perquè a part d'algun regalet pel meu germà preferit jeje (sí Bernat, ja saps que per tu sempre tinc algun pound per gastar) m'he comprat 3 llibres!!!! M'encanta anar a les llibreries, m'hi puc passar hores, i no és broma, gaudeixo fullejant els llibres, agafant-los, rellegir-los, mirar les portades... a vegades sec, llegeixo un parell de pàgines, els deixo... és una afició jeje i això que no em considero una gran lectora, perquè llegeixo poc, vaig a èpoques. Espero haver fet una bona elecció i que m'enganxin moooolttt, perquè un llibre que enganxa, és una delícia.

Paraula d'avui

fullejar: passar els fulls d'un llibre, d'un dossier, etc., llegint-ne alguna cosa, mirant il·lustracions, etc.