26 de novembre 2013

més reptes!

Bé, al final m'he animat a crear una pàgina de facebook per promocionar el bolg, i ara per nassos hauré d'escriure sovint, potser no cada dia, però si ser constant.

La intenció del facebook, a part de ser l'enllaç amb el bolg, és fer recomanacions, escriure-hi fragments de llibres, frases fetes, parlar de tradicions, músiques... però també m'agradaria (sinó, tranquils jeje) que vosaltres també hi participéssiu. M'agrada escriure, ho faig perquè m'ajuda a estar bé, em desfogo, i tampoc tinc massa clar si ho faig bé o malament jeje però si algú em llegeix i a sobre li agrada, doncs millor que millor, i si a més a més deixa algun comentari...ufff ja seria la hòstia!

Avui no m'allargo més que tinc ganes de buscar cosetes llamineres per al face. Us deixo amb la paraula d'avui, que estic seguríssima que tots la coneixeu, però, tot i així, no l'utilitzem tan com voldríem i en qüestió d'un més l'he sentit dos cops. 
(ups! ara que miro el diccionari, he de dir que la paraula que volia comentar la coneixia, però no pas a la qual em deriva...plètora).

Paraula d'avui
pletòrica: 1.Relatiu a plètora. 2.Abundant, ric, exuberant. 3.Cofoi.
plètora: 1.Excés d'humor en general i de la sang en particular. 2.Abundància excessiva de coses o persones.