24 de novembre 2013

Potser que recuperi l'escència del blog


Ara que he tornat a agafar amb ganes el blog, potser que també comenci altre cop a buscar paraules oblidades i poc usades, que en el fons és del que es tracta, i ho faré amb una paraula que jo particularment no utilitzo gens, no se vosaltres i que l'altre dia em va sorprendre llegir-la en un correu que vaig rebre.
Aquest estiu a finals d'agost vaig participar a la via catalana a Londres, i ara els organitzadors, veient l'èxit de participació i les ganes que hi ha de donar a conèixer el que és Catalunya i el que volem, s'ha plantejat crear l'ANC England, així que ens van enviar un correu per si hi volíem participar, col·laborar, ajudar... evidentment vaig respondre que si, és una manera més d'estar al dia de l'actualitat referent a Catalunya, participar en activitats i tenir contacte amb més catalans que viuen fora de Catalunya. Vaig respondre el correu i em van reenvidar una resposta d'agraïment, la qual acabava així:

"Mentrestant rep una cordial benvinguda, tot exhortant-te contactar-nos amb qualsevol inquietud relacionada."

Aquesta paraula em va xocar només llegir-la i la vaig trobar maquissima, així que avui la comparteixo amb vosaltres. Gràcies Marc M per descobrir-me una paraula que evidentment coneixia, però que la tenia amagada al fons del meu cap sense utilitzar-la.

Paraula d'avui
Exhortar: Fer que algú faci una cosa o deixi de fer-la convencent-lo amb paraula.