22 de novembre 2013

Poseu la música, tanqueu els ulls i reviviu el meu moment...

Segur que tots heu experimentat molts moments de felicitat, però estàveu acompanyats en aquests moments? haguessiu sentit el mateix si haguéssiu estat sols? hagués sigut el mateix aquella posta de sol sense la vostra parella? aquella festa sense els amics? fa falta estar acompanyat per sentir la felicitat? La resposta és no, crec que quant una persona experimenta aquesta explosió d'emocions indescribtibles estant sola, sense ningú més al costat, la felicitat és màxima, diferent de quant la comparteixes amb algú altre (que també és màgica, però diferent).
Últimament he tingut molts moments de felicitat i el 90% de les vegades estava sola. Tot s'ha de dir que la felicitat no ve sola, necessita estímuls i sobretot, estar predisposat a sentir-la. Pot venir desencadenada per una música, una lletra, un llibre, un raig de sol... però si un no està bé amb si mateix, per molt que la felicitat rondi al seu voltant, no podrà entrar dins seu.

Un dels màxims moments de felicitat i pau, i molt recent, va ser el passat 9 de novembre mentre volava cap a casa. Imagineu-vos estar dins un avió, enlairar-se, deixar en rere UK amb pluja, vent i fred i de cop traspassar els núvols i aparèixer un sol ben gran, brillant, calent.. posar-te els cascos a les orelles donar-li al play i sonar Blaumut...ufff indescriptible. Tenir un mar de núvols amb un sol que a poc a poc és va fonent, amagant, banyant els núvols amb taronges, roses, vermells, violetes...i de banda sonora aquesta veu que em fa tremolar dels Blaumut... això no té preu. Va ser un moment, únic, ple d'emocions, vaja de felicitat.

paraula d'avui
felicitat: Gran alegria, acontentament interior, joia.

Un altre dia us penjaré una definició de felicitat que vaig fer fa uns anys i que m'agrada molt, però que ara mateix no tinc a ma. Us deixo una acústic d'aquest grup que des de fa un temps em té enamorada... desitjo que us agradi.