20 d’octubre 2008

Per què a uns els hi passa el temps tant ràpid i a d’altres tant lent?


Evidentment, jo no tinc la resposta a aquesta pregunta, però és un tema del qual tots podem opinar i donar la nostra opinió. Quants cops, quant et trobes amb la colla el divendres a la nit, un ha dit “ostres, quina setmana més llarga, em pensava que no s’acabaria mai” i un altre ha dit “doncs a mi m’ha passat volant!”. Per què tenim una percepció del temps diferent? Jo crec, primer de tot, que depèn de si tenim coses a fer o no, quan un té poca feina i no té res important a fer, té més números d’avorrir-se i que una hora (que són 60’) se li faci eterna, però, també depèn molt de l’estat d’ànim de cada persona i de com sap enfocar les coses. Jo parlo per mi, però els dies que estic positiva, activa i amb ganes de fer feina, aquell dia em passa volant, en canvi els dies que un està més pessimista, aixafat, cansat… ja pot tenir feina, coses a fer o el que sigui, segur que tindrem un dia llaaaargg.

Quina paranoia, que n’opineu??

Paraula d’avui

Moixaina: Carícia, especialment quan es fa a la cara.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ya lo decía yo en mi teoría de la Relatividad: "La duración de un minuto depende del lado de la puerta del baño del que te encuentras"